Untuk tempahan sila hubungi :
En. Ibrahim Bin Sabran - (014-3642678 / 013-2272905)
Pn. Rahani Binti Yusof - (013-6232276)


13 July 2014

D'Menara Bayu Homestay

Perlukan penginapan :
  • Bercuti dengan keluarga
  • Rombongan pengantin
  • Kursus
  • Pengambaran filem, drama & video
  • Lain-lain percutian

Kemudahan yang ditawarkan :
  • 5 buah rumah penginapan pelbagai bentuk
  • Boleh memuatkan sehingga 30 orang
  • Kemudahan BBQ & memancing ikan
  • Menara untuk menikmati pemandangan laut & 'sunset'
  • Jambatan menuju ke pantai

Lokasi :
  • Pantai Sungai Labu Pt.7 Sekinchan Selangor
Untuk tempahan sila hubungi :
En. Ibrahim Bin Sabran - (013-2272905)
Pn. Rahani Binti Yusof - (013-6232276)

*Sila ubah kepada mode "view web version" (sekiranya menggunakan hp/tab) untuk melihat gambar homestay kami :)

22 comments:

  1. Katanya RM120 satu malam.

    ReplyDelete
  2. Servis paling teruk pernah pergi. Makanan lambat dan kedekut. Janji mcm2 tak tunaikan. Jgn mimpi dtg lg.

    ReplyDelete
  3. trimakasih gan buat infonya,,
    sangat menarik,,
    saya suka dengan artikelnya,,

    ReplyDelete
  4. Layanan srupa hawaq , x dak bahasa langsung layan tetamu ... first n last ... highly not recommended ... kalau bahasa Mcm Tu jgn duk buat homestay ke apa ke ... Pi blajar kursus bahasa dulu ... km bukan budak2 nk dilayan Mcm Tu ... puiiih

    ReplyDelete
  5. Layanan srupa hawaq , x dak bahasa langsung layan tetamu ... first n last ... highly not recommended ... kalau bahasa Mcm Tu jgn duk buat homestay ke apa ke ... Pi blajar kursus bahasa dulu ... km bukan budak2 nk dilayan Mcm Tu ... puiiih

    ReplyDelete
  6. Not recommended at all, learn to communicate and respect the customer 1st, shame on you sir

    ReplyDelete
  7. 100% not recommended...very bad experience..duit mau servis cam t#ik..agree with liza...

    ReplyDelete
  8. Kepada pemilik homestay. Servis anda paling teruk. Kalau nk buat servis pelancongan homestay, pergi kursus.
    1. Belajar komunikasi, belajar respect pengunjung, sediakan fasiliti dengan cukup, kekemasan homestay dll.

    2. Masalah:-
    i. Owner tak respect penyewa/pengunjung. Malam2 ketuk bilik orang, suruh penyewa kemas dapur (kami tahu bila nk kemas sesudah guna)

    ii. Bila sewa bilik homestay lg 1, owner tak bg kunci rumah. Abis ingat penyewa nak keluar masuk bagaimana? Kene call baru nk bagi.

    iii. Fasiliti tuala, selimut, iron takde. Sila la upgrade fasiliti. Kalau nk banyak pengunjung, komen, tolak ansur dan melabur la sedikit.

    Tq. Not recommended at all.

    ReplyDelete
  9. Not recommended at all !!

    Deal sendiri dengan owner Cikgu Ibrahim. 'Cikgu' tapi tak ada adab. Kacau privacy penyewa. Ada ke kunci rumah dia yang pegang?? Bila minta dia tanya kenapa nak. Kita yang sewa homestay patutnya kita yang pegang kunci senang nak keluar masuk! Datang ketuk pintu rumah. Setiap masa datang ronda. Siap sound nak tempat ini bersih macam kami datang. Kami tahu la basuh balik perkakas dapur yang guna. Takkan sampai mop sapu lantai customer kena buat?! Kami bayar la duduk sini patutnya tuan rumah yang kemas sendiri cantik2 lepas customer balik. So funny cikgu! Duit nak servis ZERO!

    Yang menarik kat sini. View laut je.
    TQ

    ReplyDelete
  10. assalamualaikum wr.wb,
    saya ingin mengucapkan banyak terimah kasih kepada AKI BAYUAJI atas bantuan AKI. kini impian saya selama ini sudah jadi kenyataan dan berkat bantuan AKI BAYUAJI pula yang telah memberikan
    angka ritual kepada saya yaitu 4 angka dan alhamdulillah langsung tembus. sekali lagi makasih ya AKI karna
    waktu itu saya. kira bohongan. karna saya sudah perna kena tipu. dan akhirnya saya menang. Berkat angka GAIB hasil ritual AKI BAYUAJI
    saya sudah bisa buka usaha yaitu BENKEL MOTOR/MOBIL dan TOKO SEMBAKO kini kehidupan keluarga saya jauh lebih baik dari
    sebelumnya,bagi anda yg ingin seperti saya silahkan HUB/SMS
    AKI BAYUAJI di nomor hpnya (:_0_8_5_3_9_9_9_5_9_0_2_8_:)
    AKI memang memiliki ramalan GAIB”
    yang dijamin 100% tembus atau
    silahkan anda buktikan sendiri…!!!
    KARNA RASA HATI YANG GEMBIRA MAKANYA NAMA BELIAU SAYA CANTUMKAN DI INTERNET
    ..(`’•.¸(` ‘•. ¸* ¸.•’´)¸.•’´)..
    «´ thanks roomnya ¨`»
    . .(¸. • sobat’´(¸.•’´ * `’•.¸)`’

    ReplyDelete
  11. Dari January sampai July hingga December semuanya bad review so saya nak booking pun tak jadilah camni... Takuttt

    ReplyDelete
  12. Mau mendapatkan pelayanan yang baik dan ramah???

    Modal Kecil bisa mendapatkan hasil yg luar biasa...

    Untuk yang lagi galau, yang lagi bosan tidak tahu mau ngapain, tenang,,sekarang ada 288betting.com yang akan menghibur kalian sekaligus mengisi hari-hari kalian dengan games" online yang pastinya tidak akan mengecewakan kalian deh...dan tentu nya juga masih banyak lagi bonus tiap bulan nya buruannn,,,,yuk ikutan gabung bersama 288betting.com

    Tersedia berbagai game di dalamnya :
    * Sportsbook
    * Kasino
    * Togel
    * Poker
    * Number Games
    * Slots

    Kunjungi Situs Kami !!
    Dapatkan Bonus Rollingan TO Sebesar 0,5% / Hari
    Bonus Referral Sebesar 20% Seumur Hidup
    dengan minimal deposit hanya Rp. 20.000 dan minimal withdraw Rp. 50.000

    Info lebih lanjut silahkan hubungi CS 24/7 melalui :
    * Livechat
    * Whatsapp : +855888278896
    * Facebook : Stefanie Huang

    Salam Sukses 288betting.com

    SITUS JUDI ONLINE TERPERCAYA DAN TERLENGKAP DENGAN PELAYANAN CS YANG RAMAH

    ReplyDelete
  13. dia cikgu apa?.cuma mengajar beruk naik nyor.ha.ha.ha.cikgu beruk

    ReplyDelete
  14. OWNER TERPALIN KURANG AJAR,LAYANAN TERUK, FASILITI TERUK SGT SGT, MMG VIEW LAWA TAPI ATTITUDE OWNER ZERO!!! ORANG TUA PUN KENA HERDIK, RUPANYA BANYK DA REVIEW TERUK, TEMPAT NI LANSUNG TAK DIREKOMEN KAN!! TAPAYAH LAH , NNTY MENYESAL, BUKAN TANAK TOLONG MELAYU TAPI SESAMA BANGSA PUN TADE ADAB !!! KATA DALAM PAKEJ LAIN TETIBA LAIN, KAMI DTG AS TRAINER TAPI DILAYAN MCM BUDAK BUDAK HINGUSAM YANG TA TAU APA AP , TADE ADABBBBBBB!!!!!!!

    ReplyDelete
  15. Jika service terbaik,kite akan bagi review yg baik,jika service teruk,kite review jgk supaya utk kebaikan perbagai pihak.. customer ade hak sbagai pengguna.Bukanlah dtg utk niat ceroboh atau perosak homestay tapi Kami dtg siap bayar ,dtg utk enjoy tapi owner homestay sgt2 kurang ajar.Cuba tgk review customer dri tahun 2016 sehingga Sekarang...adakah Salah pengguna atau Salah owner? Semoga Tuan Ibrahim berlapang dada dengan teguran semua customer & Kami semua berlapang dada juga menerima Kritikan pedas daripada Tuan Ibrahim.Sama - Sama perbaiki diri.InSyaAllah....semuanya nak kembali Kepada Allah.

    ReplyDelete